torsdag, februari 08, 2007

Torsdag

Gardagen spenderades med hart, hart grovarbete. Vi svettades, vi blev smutsiga, vi fick ont i knana, i ryggen, ja overallt. Vi fick blasor i vara annars sa lena kontorshander, vi fick skit under naglarna, vi slet men vi var lyckliga.

Idag tittar vi nojt ut fran fonstret och konstaterar att tradgarden ar forjavligt snygg och prydlig!

Efter ett par veckor av att kanna mig lite meningslos pa grund av syssloloshet kandes det sannerligen bra, rentav terapeutiskt, att kunna hjalpa Caroline med sant som hon inte sjalv orkar (hon lider av kroniskt utmattningssyndrom, vilket ar en riktig sjukdom - ett virus - och otroligt jobbigt att leva med...)

Efter detta belonade vi oss med flottig mexikansk take-away och chardonnay (Darren fick ocksa vara med trots att han bara hade suttit och sloat pa sitt kontor hela dagen) pa soffan framfor "March of the Penguins". Totally wiped out!

Pingvinfilmen, ja! Den ar ljuvlig! Fotot ar fantastiskt! Berattelsen, allt... Sesa, ivag med er till narmaste videobutik om ni inte redan har sett den!

Idag ska jag eventuellt aka ivag en svang till IKEA och reka infor den stundande Megashoppingdagen (nar mer eller mindre hela vart bohag ska inhandlas.. Ehh, vad kul det ska bli..) Kanske koper jag lite Falu Ragrut ocksa...

Well, that's all for now folks.

Jag saknar er alla forresten, har jag sagt det forrut?

Puss!

Inga kommentarer: