torsdag, februari 08, 2007

Klargorande

Jag har nog varit lite otydlig med att beratta nar saker och ting ska handa, manga av er har fragat... ;)
Mandagen den 19:e flyttar vi in i var nya lagenhet pa 2/20a Albion Street i st Kilda East (ta taget till Ripponlea Station, det ar bara 5 minuters promenad fran vart hus, ifall ni vill komma och halsa pa alltsa).
Mandagen den 26:e februari borjar terminen for real, dock startar nagot som kallas Orientation Week for International Students veckan innan, da man valjer sina delkurser, gar pa gulliga sma informationstraffar dar man far veta nyttiga saker om hur det fungerar pa universitetet samt gar pa fester for att lara kanna sina klasskamrater.
Lite nervos ar jag allt! Och stressad eftersom CSN ar sa forbannat seeeeeega... jag behover mina tusenlappar! Nuuuu!

Sa, om ni behover mer info, kontakta mig pa dubble-u dubble-u dubble-u dot com....

Hejda!

Inga kommentarer: