måndag, februari 12, 2007

St Kilda Festival 11:e februari 07




the Original Pineapple Cut

8 kommentarer:

Emma sa...

Hahahahahaha..! Darren är ett ananashuvud! Pineapple hid, pineapple hid! Hohoho!

Karin sa...

Ja visst ser det jattefestligt ut!
I laughed my ruddy head off!
Annars ar han ju riktigt sot, don't you think? kram pa sig!

Emma sa...

Jo sötast, näst efter dig ;) Puss!

Unknown sa...

he he - det är stabilt !

Karin sa...

Haha, Alban va? (jag horde forresten hans No coke-lat harnere for nagon vecka sen?! Gjorde han verkligen internationell karriar??)

Emma sa...

Jag hörde Dr Alban i Skottland också - flertalet gånger! Sist på Marks & Spencers tantavdelning minns jag alldeles bestämt. Skumt... Eller så var det bara i mitt huvud?

Karin sa...

Emma, varfor var du pa M&S tantavdelning?

Emma sa...

Man måste gå igenom den för att komma till fiket! Och så behövde jag nya stödstrumpor.