måndag, februari 12, 2007

Helgen i bilder


Darren tittar pa cricket, denna besynnerliga sport...


...och den engelska segern firas med frugan!


MCG by night


En gigantisk hund kande for att svalka sig i floden vid Studley Park, problem uppstod nar han skulle ta sig upp ur vattnet...


Jerry's kanske inte ser sa mycket ut for varlden...


...men har den mest fantastiska, soliga bakgard med blommande trad och buskar och ett fikontrad... (och mr D med the Age)


...och plasthastar till, eh, barnen..

4 kommentarer:

Emma sa...

Käraste vänner, WONDERFUL att se er igen, så att säga! Foton är bra, mer av det! Ja, cricket - vad ÄR det med denna fascination?? Och vad går sporten i fråga ut på? Är det någon som vet, egentligen? Har du nånsin lyckats förstå reglerna? Jag - icke. Har försökt titta på matcher i Edinburgh, men har drabbats av minnesluckor och tillfällig uttråkningspsykos varje gång. (Med andra ord samma tillstånd jag befinner mig vid de flesta sporttillfällen..) Men som sagt, kul att se er. Oz verkar härligt! Hälsa maken. Pussåkram darling!

Karin sa...

Jag tyckte faktiskt att fredagens match var en riktig.. rysare...! Darren gick grundligt igenom alla regler och jag liksom.. rycktes med! Helt galet, jag vet!! Men det var hela upplevelsen med ol, skrapmat, man i grupp som vralar.. Spannande! (men jag kommer nog aldrig ga igen, i alla fall inte pa lange..)
Bilder ja, jag ska forsoka bli battre pa att lagga upp dem! Det ar bara det att det gar sa javla langsamt... Miss ya baby girlfriend! Hoppas du har det bra darhemma! Horde att du ska halsa pa Daniel - wow! Hors pa mailen, puss o kram!

Karin sa...

Ursakta alla utropstecken btw... det ar osnyggt...

Emma sa...

Det är lugnt. Jag missbrukar punktpunktpunkt... (!)