tisdag, februari 06, 2007

En gang till

Ny dag, ny farg pa bloggen!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ciao Karin!
Fick precis veta av Maria att ni flyttat till Australien?!!! gud va härligt, snacka om att man e trött på sverige just nu...Hoppas ni har det bra! kram!! Ylva

Karin sa...

Ylva! vad kul att se dig har! (ar inte cyberspace fantastiskt sa sag??)
Jo det ar harligt i Oz, langtar efter att komma igang med skolan dock..! Hur ar det med dig? kram kram!

Anonym sa...

Jo allt är bra, kan väl inte klaga..bara lite uttråkad, blev avundsjuk på er!! jag vill oxå ut på äventyr! nästa helg ska jag till Maria, kul! när börjar du plugget då?

I LOVE cyper :)

Emma sa...

Karin! Nu finns även jag i cyberspace! Känns bekant på nåt vis..?

http://www.emsieblog.blogspot.com/

Kajsa sa...

SSssss, Jag skulle kunna ge min vänstra arm för en vinkväll med dig just nu...några dagar till i det här vardagsslasket och jag kan även tänka över att offra den högra...
Mera foton! jag vill vältra mig i St Kilda sötmanostalgi. Leroys, skita hörn på Espy, solbrända grabbelenden, alltmöjligt fulsnyggt från Brunswick.. Och er lägenhet!!

PUSS ni är såååå saknade!
//Kajsa