torsdag, april 26, 2007

Lite skryt

Spinning igår (igen, bör jag tillägga, det här var ju menat som ett skrytinlägg föffan) och eftersom det var Röd Dag (ANZAC Day, australiensarna hedrade sina fallna soldater från första och andra världskriget) (ibland glömmer jag bort mig och kallar det Red Day och folk stirrar på mig som om jag var galen) var jag och maken de enda på passet. Det var bra och dåligt; inga andra svetton att trängas med, men desto mer press på oss att cykla oss mot hjärtsstillesstånd och till ansiktsfärg som för länge sen passerat gränsen för sundhet.

Idag är jag lite..stel.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jamen du har ju mer att skryta om! Sätt igång!
Sen så vill jag bara påpeka att nu är det 20 grader i Sthlm o 13 i Melbourne.
Häpp!
mamman

Anonym sa...

haha ja... så kan det gå. Jag tränade också häromdagen... Det ledde till en trött och seg Jenny i sin nya lärarroll. Inte att rekommendera. Borde nog göra det till en ordentlig vana igen. Tyvärr har det gått fetbort... haha..(jag kommer snart att låta som att jag är fjortis på riktigt, har hört att man blir som dom man är med... ;-)..)

För övrig är jobbet jättekul, men emellanåt sjukt svårt! Framförallt är det så skönt att äntligen börja jobba. Men åtta timmar om dagen är enough. Efter det slutar min hjärna att fungera. Tur att man har en kropp som reagerar som den ska.. ;-) ..

Lycka till med standardavvikelserna! Låt dom inte ta över bara, så att du glömmer bort dig själv. Det är lätt att förirra sig i alla termer i akademien. Stor kram! Inget mer nytt från Jenny i norr....

Karin sa...

Jenny, jag tror du är en fett bra lärare, yo! men jag förstår att det är utmattande... Jamenar, kids nuförtiden liksom.. haha..
Kämpa på med träningen vetja, du vet ju att det blir bra i slutändan (Åh, Friskis i miss you!). Håller du fortfarande på med basketen?
Lycka till med jobbet iaf!

Nu ska här läsas labbrapporter, i mitt eländiga bakfulla tillstånd.. :/

Hörs snart på mailen, puss å kram på dig!