torsdag, april 12, 2007

2/20a Albion Street





8 kommentarer:

Anonym sa...

fint ni har det....
vad gjorde man utan digital kamera???

Karin sa...

Vem talar?? Nu blir jag nyfiken! Men anyways, tack för komplimangen! Det är ikea-tastic så det förslår...

Emma sa...

Åh Karin, va fint! So airy and fresh, och trägolv! Nu vill jag komma och hälsa på IDAG!! :) (det har jag förvisso velat varje dag ändå sen du åkte..) Och det där är den berömda nätdörren va? Där kvarterets alla kattor slinker in för lite bus och gos? Avis big time... Men jag har iallafall en hemmaman! ;)

Kram på dig och Mr D!

Unknown sa...

Alltså, vilket superfint hem !! Jag vet inte hur jag ska övertala dig att komma hem när allt verkar så himla mycket bättre därborta. Tjusig bostad, söta katter, hemmafruande, schysst klimat ... Det är fantastiskt sur stämning här i mitt hörn idag, jag var just tvungen att säga till Christer och Andreas på skarpen för de var så griniga. De borde vara glada - det är ju jättefint väder äntligen ! Kanske behöver de lite friskluft bara.

Karin sa...

Emma och Alex, trots tjusigt hem (som jag stormtrivs i!!) och lite fler soliga dagar så är hemma ändå hemma and I know where my heart belongs, yeah! (på Heart tänkte jag nästan säga, hehe)
Men hemmafruande Alex, du syftar på köttbullarna eller va? ;)
Nähänu grabbar och tjejer, nu ska här pluggas statistik! Yey!
Och igen Alex, säg åt grabbarna att vara tacksamma, man vet aldrig när solen skiner igen.
Kram på er gullungar!
(ps. Får jag komma på torsdagsfika någon gång runt jul..?)

Anonym sa...

Karin! Om ni behöver en husa, så ställer jag gladeligen upp! Ni har det så fasligt fint.
Kram!

Anonym sa...

Gud, vad fint ni har det! Här på västkusten är det nog nästan lika varmt som i Australien nu, vilket är HELT underbart. Har skrivit tenta idag (inte lika underbart, men det gick nog bra iaf...) Ska ha party här ikväll (du har inte lust att ta planet över...? ;)) Ha en underbar helg! Kram!

Karin sa...

Husa? Tja, du kan få komma och damma lite anytime baby!

Tova, thanks for the compliments. Vi trivs, jag å mannen. Vad duktig du är som skriver tenta och har dig..!! Nu när jag själv pluggar vet jag hur jobbigt det är.. Nåväl!
Å grattis till vårvädret, det har ni förtjänat där uppe i norden. Här börjar det bli lite kyligt faktiskt. Bara 17 grader idag, brrr.. ;-)
Och så fest var det... (har du fortfarande inte kommit på hur man strålar sig från en plats till en annan, de där forskarna?? Jag är besviken.)
Ha det bra darling! (ta ett glass för mig vetja) Kram!