torsdag, augusti 14, 2008

Harliga torsdag

Jaha sahar sitter man igen och tuggar pa sina naglar och forsoker tvinga sig sjalv att skriva uppsats. Genusanalys av strategier for att stavja befolkningsokningen i tredje varlden, IMF, Varldsbanken, women's reproductive rights, tvangssterilisering, ja typ sant. Valdigt intressant, valdigt deprimerande, valdigt svart att satta igang. Solen skiner tillochmed lite nu. Ska ga en svang till den lokala kinesen och kopa kaffirlime-blad till kvallens fisksoppa. Ta en ofortjant paus helt enkelt. Jag far definitivt inte titta pa tv ikvall. Suck.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej min vän, oj vad jag känner igen mig. glad är jag också att slippa pluggångesten. Istället sitter jag och våndas över morgondagen då jag ska möta mina nya mentorselever och skola in dem på en skola jag känt endast en vecka. Känns lite märkligt om jag får säga det själv. Men det ska bli kul att lära känna dem och se vad de är för några!! Hoppas du har det bra trots allt. Hängde förresten lite med dina bröder på Reggaefestivalen i Uppsala förra helgen! Kram kram!

Anonym sa...

Ps Jenny P3 var det som skrev... ;-)