måndag, maj 07, 2007

1993

Jag fick ett vykort idag, ett vykort som tog mig tillbaka till 1993. Tolv år, tights, usa-sockor och farfarströja... Thanks god att den tiden är över. Jag har väldigt svårt att förstå folk som idealiserar mellanstadietiden, jag tycker mest att det var gräsligt. Tja, inte alltid kanske. Men fyfan vad skönt det är att vara vuxen! Att få bestämma vad man ska äta till frukostlunchmiddag, slippa bry sig om vad de coola brudarna tycker om en, slippa usa-sockor och tights and the list goes on. Men ändå, tack för flashbacken Maria! Lili och Susie 4-eva, va?

Å kram på er!

(and by the way, labbrapporten blev klar till slut, in case någon har legat sömnlös)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att det uppskattades! Var tvungen at dela med mig av de djurvänliga, blonda systrarna. De förtjänar nästan ett foto på bloggen?

Annars var jag på en arbetsintervju på riksmuseet igår! Jag får veta om jag fått jobbet om en vecka, men det låter för bra för att vara sant. Man får se!