onsdag, januari 21, 2009

Helgen i bilder







4 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå där Karin! Det där ser ju verkligen inte jättejobbigt ut... jag vill också jag vill också. E inte så förtjust i vintern det här året. Vill ha värme och sol!!! För att kompensera det så tappar jag nu upp ett bad. Inte heller fy skam. Kram! Telefondate snart!! :)

Anonym sa...

hälsar Jenny P3... :)

sarapirat sa...

gillar framför allt sovsäcks bilden. har du glasögon på dig? dom ser coola ut...

Anonym sa...

Jenny: det var inte jattejobbigt heller! Men helgen slutade tyvarr med brak... Kan beratta en annan gang.. Kram!

Sara: det ar faktiskt en sk swag vi sover i = talt/sovsack/liggunderlagg i ett. Valdigt praktiskt indeed. Och ja det ar glasogon jag har pa mig. de ar sakert 5 ar gamla, ser ingenting i dem. men tack iallafall! Kram!