söndag, december 09, 2007

Snart

Snart bär det av. Tokyo, Cornwall, Leicester, Tobo, Stockholm here we come!
Som jag har saknat er alla på andra sidan jorden, snart kommer jag hem och umgås med er vare sig ni vill eller inte!
Åh, vilken lycka..
För en helt lyckad hemmasemester behövs även: SNÖ! Jag är säker på att det går att lösa, eller hur?

Anyways, nu drar det i resetarmen (eh, kan man säga så?), måste gå och hoppa lite på stället..

I allafall, gott folk, vi ses om ett tag!

(om ni har ovärdeliga Japantips emottages dessa tacksamt!)

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha härligt! Jag känner likadant, men jag ska inte ens åka från stan hahaha... ska bara bli så härligt att få lite ledigt. (says den hårt arbetande kvinnan...) Mig får du mer än gärna hälsa på haha... hoppas du kommer att känna igen mig, i mitt riktigt vuxna jag!! För nu känner jag mig ännu mer vuxen än jag var innan... Jag jobbar ju som lärare så jag antar att det är en arbetsskada. Well well... i ärlighetens namn tror jag inte att det kommer att märkas... Ses snart och sköt om din resetarm! Kram, Jenny P3

Anonym sa...

Karin darling! Gringo i konken, min adress försvann, mina mejladresser försvann! Har inte din mejl fastän jag så gärna vill prata med dig!

Mejla mig på mitt hela namn utan punkter @gmail.com, du vet ju hur det stavas och allt :) Saknar dig, hoppas vi hinner ses när du är hemma!!!

Puss o kram Sanna V

Anonym sa...

Kajin! när kommer du hem? Ser fram emot den dagen! Jag saknar dig! Massa kramar Tove (i Tensta, inte din mamma alltså...)