lördag, januari 27, 2007

Ned i fordarvet

...yep, av en slump stotte vi pa mark och hans crew nere pa Acland st, vi sa hej, vi tyckte att en ol skulle val inte sitta fel och hej a ha sa sitter man har 5 kannor ol a 7 dollar senare och onskar man aldrig mott denne ganglige ynglig med skratt som hors over hela bushen och overtalningsformaga som fa. men ack, vilken charm... man kan inte annat an alska honom to pieces. Han kan for ovrigt gora en fantastisk the only gay in the village vilket bara gor honom annu mer loveable. (svengelska is the shit)

Jag fotade lite, tankte lagga upp dem imorgon.

Nu micropopcorn och australiensisk komedi. "Kenny" handlar om en kille som tommer bajamajor. Det ar inte ett skamt.

Annars: jag kom in pa universitetet, snart ar papprena i ordning, lagenhet likasa. Sag ett antal idag varav 2 var fantastiska.. art deco och inte alltfor skruttigt.

Nehej, nu slutar jag. det ar inte bra att blogga nar man ar berusad har jag hort.

Karlek!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hejhopp.
kanner mig alltid lite stalker nar jag laser blogg.... men det ar laskigt beroendeframkallande. sarskilt nu nar jag har slutat roka!!!! skont att aven du textar utan prickar btw. jag har vaknat efter en vild gayclubs natt..ikvall forestallning, hoppas jag haller... puss och kram sa lange/SARA W

Karin sa...

Sara!! Var ar du nu? Israel, Sverige, Holland? Hur ar laget, vad hander? Kanske kan ta det pa mailen, forresten.. :-)
Kul att hora av dig! Puss,kram!