lördag, maj 23, 2009

Insikter

Det ar lordagkvall och jag har antligen kommit igang nagorlunda med uppsatsen om kriget i Bosnien. Da slar det mig: det ar faktiskt ratt kul!
Man maste ba surrender forst, sa enkelt ar det.

Annars: livet ar liiite roligare med roda naglar. Jag har hittat en ny rolig friend-to-be. Hon heter Zigi (hennes foraldrar var hippies) och kommer fran Nya Zeeland. Vi laser Peace & Change tillsammans. Det ar host har. Fast idag var det 22 grader varmt. Inte sa hemskt illa faktiskt. Men det blir morkt starx efter fem. Jag har kopt en ethical shopping guide for supermarkets. Nu tar mathandligen ANNU langre tid. Fast det ar kul ocksa. Och viktigt. Vi kommer hem den 9:e juli. Ni ar val hemma da, folks????

Hepp!

3 kommentarer:

Anonym sa...

OJ spännande! Jag skrev ju också ett arbete om det... rättare sagt en B-uppsats. Temat var visserligen att bygga stat utifrån mångkulturella ramar, men det var ju oundvikligt att komma in på konflikten.

Hur som, hoppas vi hörs snart! Om ett par ynka veckor så har jag ju sommarlov och då kanske det är lättare att synka. Nästa måndag är ett annat alternativ... Då kan jag stå ut med att vakna tidigt, bara jag får ligga kvar i sängen och prata... :)

Anonym sa...

Hälsar Jenny P3 förstås. tror alltid alla fattar att det är jag som skriver... hehe

Karin sa...

Jenny P3, vi maste ABSOLUT horas snart! Kanske till helgen??
kram!